Spotkanie Kraków 05.04. Jak wykorzystywać dane digital do podejmowania decyzji biznesowych? Słowo o netnografii. CEO Socjomania, Katarzyna Młynarczyk.


2019-03-03

Czy dane pozyskane z digital (media społecznościowe, fora internetowe, portale, content marketing) mogą wpływać na decyzje biznesowe nie tylko komunikacyjne? Jak projektować wizję organizacji i przyszłość jej usług i produktów w oparciu o netnografię - metody gromadzenia, analizy danych digital? - 5 kwietnia 2019 na te pytanie poszukamy odpowiedzi podczas wystąpienia CEO Socjomania, Katarzyny Młynarczyk.



Na prelekcji dowiesz się również m i.n.

- Czym jest netnografia i dlaczego marki takie jak Starbucks, Nivea, Listerine czy DeWalt od lat 90-tych wykorzystują dane digital to rozwoju biznesu?

- Dlaczego łączenie tradycyjnych metod badawczych - np. etnografii może być wzbogacone o metody digital?

- Poznasz kilka realnych przykładów badań netnograficznych

- Jakie proste kroki można wykonać aby pozyskać dane digital?

 

Zapisz już teraz datę spotkania w swoim kalendarzu – 05.04.2019, 19:00, Kraków

Miejsce: Cafe Zouza ul.Prądnicka 20A Kraków (okolice Nowego Kleparza) link: https://www.facebook.com/CafeZouza/

 

Agenda

19:00-19:25 Rejestracja Gości

19:30 Rozpoczęcie spotkania.

19:50 Prelekcja.

21:00 – 22:00 Czas na luźne rozmowy.

23:00 – .. :00 Zmiana miejsca.

Po części oficjalnej serdecznie zapraszamy na dalszą integrację/luźne rozmowy.

 

Katarzyna Młynarczyk - Prezes Socjomanii - firmy konsultingowo szkoleniowej w obszarze rozwiązań digital działającej na rynku od 7 lat. Od ponad 10 lat konsultantka ds. marketingu internetowego, specjalizuje się w tworzeniu strategii i w obszarze digitalizacji biznesu. Prowadzi projekty z zakresu digitalizacji i strategii digital, uczestniczy w tworzeniu audytów i badań z których dane mają wpływ na rozwój marki oraz kształt i kierunek jej oferty produktowej. Prowadzi również liczne procesy transformacji w metodyce service design będąc jednocześnie założycielem polskiego oddziału międzynarodowej organizacji Service Design Network. Posiada ponad 6000 godzin doświadczenia szkoleniowego i konsultingowego. Uczestniczy w projektach konsultingowych w zakresie budowania strategii, budowania zespołów marketingowych, tworzenia zasad współpracy między podmiotami. Obecnie studentka MBA na Laurea University of applied science w Helsinkach (kierunek Service Innovation and Design). Certyfikowany trener Digital Marketing Institute (specjalizacja Display, Mobile Marketing, Strategy & Planning). Wykładowca i kierowniczka studiów podyplomowych.

 

Comiesięczne Spotkania Korporacji Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie służą budowaniu zaufania i networkingowi wśród absolwentów UEK nastawionych na rozwój, inspiracje, innowacje i współpracę. Od 15 lat tworzymy środowisko mocne swoją wiedzą i doświadczeniem, wśród nas są przedsiębiorcy, naukowcy, startupowcy i menedżerowie z różnych rynków i firm.

 

Dla członków KUEK (z opłaconą składką) wstęp jest bezpłatny, natomiast dla Sympatyków i wszystkich pozostałych osób 30 PLN (płatność na recepcji wydarzenia).

Jeśli nie jesteś członkiem KUEK, a chciałbyś uczestniczyć w spotkaniu zarejestruj się pod linkiem www.kuek.pl/Newsletter.34.0.html, a następnie zgłoś udział na stronie wydarzenia www.kuek.pl/Spotkania.41.0.html.

 

Korporantów chcących wziąć udział w spotkaniu prosimy o potwierdzenie swoje przybycie na stronie wydarzenia! Zaproś i zabierz ze sobą na spotkanie korporanta, który dawno nie był na spotkaniach, lub kandydata albo sympatyka! Dbaj razem z nami o nasz wspólny rozwój.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu na email damian.sluja@kuek.pl

Do zobaczenia na spotkaniu!

Zarząd Korporacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie


 

Aby zgłosić swój udział w spotkaniu - zaloguj się.

Jeśli nie jesteś członkiem Korporacji, a chciałbyś uczestniczyć w spotkaniu zarejestruj się, a następnie zgłoś udział.

Aktualności