kuek@KRK (9.11) "Social selling – jak technologie i media społecznościowe zmieniają sprzedaż”


2018-10-21

Znany branżowy ekspert po raz pierwszy w Pawilonie Józefa Czapskiego opowie o Social Sellingu na spotkaniu KUEK.



Drodzy Korporanci i Sympatycy,

 

Zapraszamy na pierwsze spotkania KUEK organizowane przez nowo wybrany Zarząd Korporacji www.kuek.pl/Spotkania.41.0.html ).

 

Temat spotkania: "Social selling – jak nowe technologie i media społecznościowe zmieniają sprzedaż”.

 

Social selling wywraca sposób sprzedaży do góry nogami. Cold calling i cold mailing przestają działać (również z powodu RODO). LinkedIn oraz Facebook to największe na świecie sieci kontaktów. Sztuka korzystania z nich polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub też samemu odnaleźć właściwe osoby, następnie zaś nawiązać z nimi owocne relacje.

 

O najnowszym trendzie w sprzedaży opowie Adrian Gamoń, znany polski ekspert od social selling, doświadczony strateg marketingowy, doradca, mówca i trener.

 

Na prelekcji dowiesz się m.in.:

- Jak najlepsi zaadaptowali LinkedIn do swoich procesów sprzedaży?

- Czy social selling to nisza czy generalna tendencja na rynkach?

- Dlaczego cold mailing i cold calling już przestają działać

- W jakim stopniu social selling dotyczy rynku B2B?

- Polskie firmy sobie z tym nie radzą (poza wyjątkami)

 

Zapisz już teraz datę spotkania w swoim kalendarzu – 09.11.2018, 19:00, Kraków, Uwaga, nowe miejsce – Pawilon Józefa Czapskiego, ul. Piłsudskiego 12 link mnk.pl/oddzial/pawilon-jozefa-czapskiego .

 

Agenda

19:00-19:25 Rejestracja Gości

Czas na luźne rozmowy.

19:30 Rozpoczęcie spotkania.

19:50 Prelekcja.

21:00 – 22:00 Czas na luźne rozmowy.

22:00 – .. :00 Zmiana miejsca.

Po części oficjalnej serdecznie zapraszamy na dalszą

integrację/luźne rozmowy.

 

Adrian Gamoń - strateg i konsultant ds. brandingu i social media. Wierzy w moc słów i znaczenie narracji dlatego pomaga firmom, instytucjom i osobom budować za pomocą mediów cyfrowych wartościowe relacje ze swoim otoczeniem biznesowym i społecznym. Jego ulubiona platforma społecznościowa to LinkedIn. Ponad sześć lat temu założył agencję Social Frame, wraz z którą tworzył strategie komunikacji, kampanie i content dla takich marek, jak Skanska Polska, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Małopolska, Kraków, Synerise. Przeszkolił już ponad 400 osób z wykorzystania LinkedIn w biznesie. Spełnia się jako wykładowca i opiekun merytoryczny dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: "Social Media & Content Marketing" oraz "Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych".

 

Comiesięczne Spotkania Korporacji Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie służą budowaniu zaufania i networkingowi wśród absolwentów UEK nastawionych na rozwój, inspiracje, innowacje i współpracę. Od 15 lat tworzymy środowisko mocne swoją wiedzą i doświadczeniem, wśród nas są przedsiębiorcy, naukowcy, startupowcy i menedżerowie z różnych rynków i firm.

Korporantów chcących wziąć udział w spotkaniu prosimy o potwierdzenie swoje przybycie na stronie wydarzenia!

 

Jeśli nie jesteś członkiem KUEK, a chciałbyś uczestniczyć w spotkaniu zarejestruj się pod linkiem www.kuek.pl/Newsletter.34.0.html, a następnie zgłoś udział na stronie wydarzenia www.kuek.pl/Spotkania.41.0.html .

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu na email damian.sluja@kuek.pl

 

Do zobaczenia w listopadzie!:)

Menedżer Spotkań KUEK Kraków

Damian Słuja


 

Aby zgłosić swój udział w spotkaniu - zaloguj się.

Jeśli nie jesteś członkiem Korporacji, a chciałbyś uczestniczyć w spotkaniu zarejestruj się, a następnie zgłoś udział.

Aktualności