Relacja Kraków: 08.11.2012 Coaching w Biznesie ® - nowe podejście w rozwijaniu kompetencji pracownika na poziomie mistrzowskim.


2012-11-15

8 listopada w czwartek odbyło się spotkanie, na którym Małgorzata Klimczyk przybliżyła Korporantom i Sympatykom KUEK zagadnienie coachingu w biznesie.



Naszym gościem na ostatnim spotkaniu była Pani Małgorzata Klimczyk - właściciel firmy PERŁA Szkolenia i Coaching, Master Coach ICI, International Coach ICC, Mentor-Coach Coaching w Biznesie®, Ericson Professional Coach (Kanada).

Pani Małgorzata przybliżyła nam temat rozwijania kompetencji pracownika na poziomie mistrzowskim. Na wstępie opowiedziała nam czego dotyczy praca coacha oraz jakimi tytułami może się posługiwać, podkreślając różnice pomiędzy nimi oraz ich znaczenie. Dowiedzieliśmy się czym praca coacha różni się od pracy trenera czy doradcy indywidualnego oraz jaką metodę rozwijania kompetencji wybrać w zależności od oczekiwanych od nas efektów.

Nasz gość przybliżył nam zagadnienie naszej świadomości oraz jaki ma ona wpływ na nasze osiągnięcia. Pani Małgorzata szczegółówo omówiła czym zajmuje się dyscyplina zwana coachingiem, na jakich narzędziach się opiera i na czym polega.

Jako uczestnicy spotkania wzięliśmy udział w ćwiczeniach, które uświadomiły nam w jaki sposób działa nasza podświadomość, jak możemy nad nią pracować oraz jak postępować, aby dążyć do sukcesu.

Pani Małgorzata na koniec zaprosiła wszystkich na comiesięczne spotkania związane z coachingiem więcej informacji osobiście u Pani Małgorzaty Klimczyk: biuro(at)perla.edu.pl kom. 601 477 764.

 

 

Więcej o prelegencie:

Pomysłodawca i twórca pierwszych w Polsce Studiów Podyplomowych Coaching w Biznesie® (2006r), Public Relations (1996r).

Specjalizuje się w projektach szkoleniowych z zakresu

umiejętności interpersonalnych wykorzystywanych w: sprzedaży, negocjacjach, asertywności, przeprowadzanych prezentacjach, wystąpieniach publicznych,

różnic międzykulturowych w biznesie i ich wpływu na zarządzanie firmą, negocjacje, prowadzenie marketingu, protokół dyplomatyczny oraz obsługę klienta;

zarządzania ludźmi, a szczególnie: myślenie strategiczne, przywództwo, coaching, budowanie zespołów, kreatywność, rozwiązywanie konfliktów, delegowanie zadań, budowanie relacji, zarządzanie poprzez wartości, myślenie systemowe oraz techniki relaksacji w pracy.

Jako coach wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe prowadzi indywidualne sesje coachingowe dla: menedżerów (executive oraz bussines), zespołów (team coaching) oraz osób prywatnych (life coaching). W coachingu szczególnie specjalizuje się w obszarach: przywództwa, myślenia strategicznego, umiejętności zarządzania zmianą, rozwiązywania konfliktów, różnic międzykulturowych, motywacji, delegowania zadań, kreatywności oraz wypalenia zawodowego/momentów utknięcia w życiu.

Prowadzi team coaching:

relacyjny nastawiony na zwiększenie współpracy, 

strategiczny, gdzie efektem końcowym są konkretne rozwiązania budowania koncepcji strategii firmy w obszarach: marketingu, sprzedaży, budowania marki, kreowania wartości firmy.

W team coachingu wykorzystuje: metodologię Kaizen, model strategii Walta Disneya, Strategię Błękitnych Oceanów, Action Learning.

 


 

Aby zgłosić swój udział w spotkaniu - zaloguj się.

Jeśli nie jesteś członkiem Korporacji, a chciałbyś uczestniczyć w spotkaniu zarejestruj się, a następnie zgłoś udział.

Aktualności